Шановні учні 5 класу!!! Обов'язково проходимо онлайн - тестування!!!
Навчаємося дистанційно!
Вода - найпоширеніша речовина. Види та властивості води.
21.05 - Підготовка до створення проекта
" Смітити не можна
-переробляти"
20.05 -Практичне заняття №13 "Дослідження екологічних проблем своєї місцевості"
Шановні дітки! Пропоную це дослідження виконати в такому форматі!
Подивіться на приклад -відео, та по можливості зробіть подібне!!! Вашу роботу відсилайте мені на електронну адресу. Дякую!
14.05- Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі.
Опрацювати параграф 48, підготувати невелике повідомлення про будь який заповідник чи національний парк України та відправити мені.
Savchukova25@gmail.com
13.05 -Охорона природи. Червона книга України.
Практична робота №2 " Складання Червоної книги своєї місцевості"
Опрацювати параграф 47( конспект короткий), практичну роботу на ст 185 виконати в робочий зошит ( взяти 3 рослини та 2 тварини занести до таблиці) та відправити мені на електронну адресу
07.05- Екологічні проблеми та їх розв'язування.
Опрацювати параграф 46, зробити короткий конспект
06.05- Людина частина природи. Зв'язок людини з природою
Опрацювати параграф 45, зробити короткий конспект.
30.04 - Контрольна робота №2
Контрольну роботу №2
можна пройти у вигляді тестування
на платформі "На
Урок":
2. Ввести код доступу
-518171
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
29.04 - Практичне заняття №12 " Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів - визначників, електронних колекцій"
ДОДАТОК ДО РОБОТИ (відкрийте)
Практичну роботу відправляєте мені
на електронну адресу
23.04- Угрупування
організмів. Екосистеми.
параграф 43,44
виписати основне
Підсумковий урок за темою "Угрупування організмів. Екосистеми" можна пройти у вигляді тестування на
платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 127017
3. Ввести своє прізвище та
ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо
завдання!
22.04-Взаємозвязки
між організмами. Співіснування організмів.
параграф 43, виписати основне
08.04- Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному. Параграф 39 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита та скласти кросворд на одну з тем:
1. "Чинники неживої природи та організми"
2. "Природа восени"
3. "Зимовий спокій організмів"
4. "Весняна пора"
Прохання свій кросворд відправляти мені на електронну пошту Savchukova25@gmail.com
09.04 - Наземно - повітряне середовище. Параграф 40 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
15.04- Водне середовище Параграф 41 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
16.04- Грунтове середовище Параграф 42 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
__________________________________________________
18.03 та 19.03- Гриби та бактерії - параграф 36, 37 опрацювати, зробити короткий конспект, малюнок 130 перемалювати у зошит.
На ст 133 Практичне завдання ( можна підготувати інформацію про те, які гриби є на території нашої місцевості та короткий їх опис)
Інформацію у вигляді повідомлення або презентації, відправляємо мені на електронну пошту
Savchukova25@gmail.com
25.03 - Середовище
життя. Чинники середовища. вплив на
організми чинників неживої природи
Опрацювати параграф 38 , зробити короткий конспект
Взаємозв'язки між організмами
Підсумковий урок за
темою "Чинники середовища життя на планеті Земля" можна пройти у вигляді тестування на
платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти
за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу
-405922
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
26.03 - Пристосування організмів до перідичних змін умов середовища.
__________________________________________________
Організм і його властивості, клітинна будова організмів
Властивості води та її значення
Досліди з водою
Колообіг води в природі
Повітря. Властивості повітря.
Давайте спробуємо зробити досліди про властивості повітря. Як приклад можно переглянути це відео.
Практичне завдання
Шановні учні 5 класу!!! Обов'язково проходимо онлайн - тестування!!!
Навчаємося дистанційно!Вода - найпоширеніша речовина.
Види та властивості води.
Практичну роботу відправляєте мені
на електронну адресу
15.04- Водне середовище Параграф 41 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
16.04- Грунтове середовище Параграф 42 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
__________________________________________________ 18.03 та 19.03- Гриби та бактерії - параграф 36, 37 опрацювати, зробити короткий конспект, малюнок 130 перемалювати у зошит.
На ст 133 Практичне завдання ( можна підготувати інформацію про те, які гриби є на території нашої місцевості та короткий їх опис)
Інформацію у вигляді повідомлення або презентації, відправляємо мені на електронну пошту
Savchukova25@gmail.com
__________________________________________________
Організм і його властивості, клітинна будова організмів
21.05 - Підготовка до створення проекта
" Смітити не можна -переробляти"
20.05 -Практичне заняття №13 "Дослідження екологічних проблем своєї місцевості"
Шановні дітки! Пропоную це дослідження виконати в такому форматі!
Подивіться на приклад -відео, та по можливості зробіть подібне!!! Вашу роботу відсилайте мені на електронну адресу. Дякую!
14.05- Заповідники, заказники, національні парки та їхнє значення для збереження природи Землі.
Опрацювати параграф 48, підготувати невелике повідомлення про будь який заповідник чи національний парк України та відправити мені.
Savchukova25@gmail.com
Savchukova25@gmail.com
13.05 -Охорона природи. Червона книга України.
Практична робота №2 " Складання Червоної книги своєї місцевості"
Опрацювати параграф 47( конспект короткий), практичну роботу на ст 185 виконати в робочий зошит ( взяти 3 рослини та 2 тварини занести до таблиці) та відправити мені на електронну адресу07.05- Екологічні проблеми та їх розв'язування.
Опрацювати параграф 46, зробити короткий конспект06.05- Людина частина природи. Зв'язок людини з природою
Опрацювати параграф 45, зробити короткий конспект.30.04 - Контрольна робота №2
Контрольну роботу №2
можна пройти у вигляді тестування
на платформі "На
Урок":
2. Ввести код доступу
-518171
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
29.04 - Практичне заняття №12 " Визначення назв найбільш поширених в Україні рослин, грибів, тварин за допомогою атласів - визначників, електронних колекцій"
ДОДАТОК ДО РОБОТИ (відкрийте)Практичну роботу відправляєте мені
на електронну адресу
23.04- Угрупування
організмів. Екосистеми.
параграф 43,44
виписати основне
Підсумковий урок за темою "Угрупування організмів. Екосистеми" можна пройти у вигляді тестування на
платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 127017
3. Ввести своє прізвище та
ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо
завдання!
22.04-Взаємозвязки
між організмами. Співіснування організмів.
параграф 43, виписати основне
08.04- Різноманітність середовищ життя і пристосування організмів до життя в кожному. Параграф 39 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита та скласти кросворд на одну з тем:
1. "Чинники неживої природи та організми"
2. "Природа восени"
3. "Зимовий спокій організмів"
4. "Весняна пора"
Прохання свій кросворд відправляти мені на електронну пошту Savchukova25@gmail.com
09.04 - Наземно - повітряне середовище. Параграф 40 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
Прохання свій кросворд відправляти мені на електронну пошту Savchukova25@gmail.com
09.04 - Наземно - повітряне середовище. Параграф 40 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
15.04- Водне середовище Параграф 41 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
16.04- Грунтове середовище Параграф 42 читати та зробити короткий конспект до робочого зошита - можна переписати підсумки після параграфа
__________________________________________________ 18.03 та 19.03- Гриби та бактерії - параграф 36, 37 опрацювати, зробити короткий конспект, малюнок 130 перемалювати у зошит.
На ст 133 Практичне завдання ( можна підготувати інформацію про те, які гриби є на території нашої місцевості та короткий їх опис)
Інформацію у вигляді повідомлення або презентації, відправляємо мені на електронну пошту
Savchukova25@gmail.com
25.03 - Середовище
життя. Чинники середовища. вплив на
організми чинників неживої природи
Опрацювати параграф 38 , зробити короткий конспект
Взаємозв'язки між організмами
Підсумковий урок за
темою "Чинники середовища життя на планеті Земля" можна пройти у вигляді тестування на
платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти
за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу
-405922
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
26.03 - Пристосування організмів до перідичних змін умов середовища.
Організм і його властивості, клітинна будова організмів
Властивості води та її значення
Досліди з водою
Колообіг води в природі
Повітря. Властивості повітря.
Давайте спробуємо зробити досліди про властивості повітря. Як приклад можно переглянути це відео.
Практичне завдання
Немає коментарів:
Дописати коментар