Шановні учні 6 класів!!! Обов'язково проходимо онлайн - тестування!!!
Як живляться рослини
Навчаємося дистанційно!!!
22.05(19.05) Узагальнюючий урок з теми "ГРИБИ. Лишайники"
Оцінювання з
теми "ГРИБИ. Лишайники " можна пройти у вигляді тестування на платформі "На Урок":
2. Ввести код доступу - 635221
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
20.05(12.05) - Значення грибів у природі та житті людини
Міні - проект :
1. "Вирощування грибів"
2. "Їстівні та отруйні гриби нашої місцевості"
Підготувати міні-проект на одну із поданих вище тем та відправити мені на електронну адресу а також опрацювати відео. Savchukova25@gmail.com
15.05 (07.05)- Лишайники
параграф 54 читати, зробити конспект по будові лишайників
13.05 (05.05)- Паразитичні гриби ( на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини)
опрацювати параграф 53, зробити короткий конспект.
08.05 (30.04) - Сапротрофи - цвільові гриби, дріжджі.
параграф 52 опрацювати, зробити короткий конспект
06.05 (28.04) - Практична робота №5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"
параграф 50.51 коротенкий конспект
Практичну роботу виконати в робочому зошиті ст 247
ПРАКТИЧНА РОБОТА №5
Тема: Розпізнавання їстівних
та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета роботи:
ознайомитися з узагальненими зовнішніми ознаками, що відрізняють отруйні гриби
від їстівних, навчитися розпізнавати їстівні гриби своєї місцевості.
Обладнання:
зображення грибів, роздатковий матеріал,
підручники, довідковий матеріал, робочі зошити.
Хід роботи
1.
Ознайомтеся з наведеними в параграфі 50 узагальненими зовнішніми ознаками, що відрізняють смертельно та
особливо отруйні гриби від їстівних.
Розповідь учителя
Дехто вважає що об’їдений
молюсками чи комахами гриб не містить отруйні речовини, але це зовсім не так.
Речовини, отруйні для людини, можуть бути неотруйними для певних тварин.
2.
Розгляньте запропоновані
вчителем зображення найпоширеніших грибів своєї місцевості.
3.
Користуючись наведеними в параграфах 50 та 51 зовнішніми ознаками, що відрізняють отруйні гриби від їстівних, а також
додатковим матеріалом дайте відповідь на наступні завдання (Дод. 1).
4.
Дані проведених досліджень
грибів занесіть у таблицю.
Групи грибів
Представники
Характерні ознаки представників
Смертельно отруйні гриби
Особливо отруйні гриби
Їстивні гриби
ДОДАТОК 1 ( відкрийте його )
Виконану практичну роботу відправляєте мені на електронну адресу.
29.04(23.04)- Групи грибів: симбіотичні - мікоризоутворюючі шапинкові гриби
параграф 49 опрацювати, конспект до робочого зошита
24.04 (21.04)- Розмноження
та поширення грибів
(пар 49 консп)
22.04 (16.04)-Особливості
живлення, життєдіяльності та будови грибів.
(параграф 47,48 ( конспект)
мал 209 в зошит ,завд 1 ст218)
Навчаємося дистанційно!!!
22.05(19.05) Узагальнюючий урок з теми "ГРИБИ. Лишайники"
20.05(12.05) - Значення грибів у природі та житті людини
15.05 (07.05)- Лишайники
параграф 54 читати, зробити конспект по будові лишайників
13.05 (05.05)- Паразитичні гриби ( на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини)
опрацювати параграф 53, зробити короткий конспект.
08.05 (30.04) - Сапротрофи - цвільові гриби, дріжджі.
параграф 52 опрацювати, зробити короткий конспект
06.05 (28.04) - Практична робота №5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"
22.05(19.05) Узагальнюючий урок з теми "ГРИБИ. Лишайники"
Оцінювання з
теми "ГРИБИ. Лишайники " можна пройти у вигляді тестування на платформі "На Урок":
2. Ввести код доступу - 635221
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
Міні - проект :
1. "Вирощування грибів"
2. "Їстівні та отруйні гриби нашої місцевості"
Підготувати міні-проект на одну із поданих вище тем та відправити мені на електронну адресу а також опрацювати відео. Savchukova25@gmail.com
15.05 (07.05)- Лишайники
параграф 54 читати, зробити конспект по будові лишайників
13.05 (05.05)- Паразитичні гриби ( на прикладі трутовиків та збудників мікозів людини)
опрацювати параграф 53, зробити короткий конспект.
08.05 (30.04) - Сапротрофи - цвільові гриби, дріжджі.
параграф 52 опрацювати, зробити короткий конспект
06.05 (28.04) - Практична робота №5 "Розпізнавання їстівних та отруйних грибів своєї місцевості"
параграф 50.51 коротенкий конспект
Практичну роботу виконати в робочому зошиті ст 247
ДОДАТОК 1 ( відкрийте його )
Практичну роботу виконати в робочому зошиті ст 247
ПРАКТИЧНА РОБОТА №5
Тема: Розпізнавання їстівних
та отруйних грибів своєї місцевості.
Мета роботи:
ознайомитися з узагальненими зовнішніми ознаками, що відрізняють отруйні гриби
від їстівних, навчитися розпізнавати їстівні гриби своєї місцевості.
Обладнання:
зображення грибів, роздатковий матеріал,
підручники, довідковий матеріал, робочі зошити.
Хід роботи
1.
Ознайомтеся з наведеними в параграфі 50 узагальненими зовнішніми ознаками, що відрізняють смертельно та
особливо отруйні гриби від їстівних.
Розповідь учителя
Дехто вважає що об’їдений
молюсками чи комахами гриб не містить отруйні речовини, але це зовсім не так.
Речовини, отруйні для людини, можуть бути неотруйними для певних тварин.
2.
Розгляньте запропоновані
вчителем зображення найпоширеніших грибів своєї місцевості.
3.
Користуючись наведеними в параграфах 50 та 51 зовнішніми ознаками, що відрізняють отруйні гриби від їстівних, а також
додатковим матеріалом дайте відповідь на наступні завдання (Дод. 1).
4.
Дані проведених досліджень
грибів занесіть у таблицю.
Групи грибів
|
Представники
|
Характерні ознаки представників
|
Смертельно отруйні гриби
|
||
Особливо отруйні гриби
|
||
Їстивні гриби
|
ДОДАТОК 1 ( відкрийте його )
Виконану практичну роботу відправляєте мені на електронну адресу.
29.04(23.04)- Групи грибів: симбіотичні - мікоризоутворюючі шапинкові гриби
параграф 49 опрацювати, конспект до робочого зошита
параграф 49 опрацювати, конспект до робочого зошита
24.04 (21.04)- Розмноження
та поширення грибів
(пар 49 консп)
(пар 49 консп)
22.04 (16.04)-Особливості
живлення, життєдіяльності та будови грибів.
(параграф 47,48 ( конспект) мал 209 в зошит ,завд 1 ст218)
(параграф 47,48 ( конспект) мал 209 в зошит ,завд 1 ст218)
17.04( 14.04) - Контрольна робота №2
Контрольну роботу №2 можна пройти у вигляді тестування на платформі
"На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 417641
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
08.04 (26.03)- Рослинні угруповання. Практична робота " Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах". (прочитати параграф 46, зробити короткий конспект. практична робота на ст 210 - зробити в зошит)
Допомога для практичної роботи -ТУТ
Практична робота №4
Тема: Вибір видів
кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
Мета: навчитися визначати
умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп.
Обладнання: живі рослини та картки із зображенням найпоширеніших кімнатних рослин (циперус, бегонія, бальзамін, пеларгонія, монстера, товстянка, зігокактус, хлорофітум )
Хід роботи:
1. Ознайомтесь з списком запропонованих рослин.
2. Систематизуйте їх
за такою схемою:
Вимоги до освітлення : світлолюбна чи ті невитривала; Вимоги до
вологи: вологолюбна чи посухостійка; Вимоги до температури повітря: теплолюбна
чи холодостійка; Способи розмноження: насінням, вегетативно, насінням і
вегетативно.
3. Заповніть таблицю:(для цього перейдіть за посиланням вище та відкриється документ з прикладами рослин) Виберіть з того документа будь які дві рослини для таблиці.
ДОГЛЯД ЗА КІМНАТНИМИ РОСЛИНАМИ
НАЗВА
РОСЛИНИ
ВИМОГИ
ДО ОСВІТЛЕННЯ
(світлолюбна чи тіневитривала)
ВИМОГИ
ДО ВОЛОГИ
(вологолюбна, посухостійка,
помірне зволоження)
ВИМОГИ ДО
ТЕМПЕРАТУРИ
ПОВІТРЯ
(теплолюбна чи
холодостійка)
СПОСОБИ РОЗМНОЖЕННЯ
(насінням, вегетативно)
1
2
3
Висновок:
1. Які кімнатні рослини невибагливі до освітлення?
2. Які кімнатні рослини вимагають високої
вологості повітря та ґрунту.
3. Які кімнатні рослини придатні для вирощування у вашій
класній кімнаті.
10.04 (07.04) -Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини.
Зробити самостійно конспект переглянувши ПРЕЗЕНТАЦІЮ та відео
ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
15.04(09.04) - Міні- проект.
"Значення рослин в природі та в житті людини."
Проект можна зробити у вигляді презентації, але не більше ніж 5 слайдів не включаючи титульний, а також у вигляді повідомлення .
Роботи надсилати на електронну скриньку
_________________________________________________
Шановні
шестикласники!!! 24.03
Може ви думали , що я забула про
дослідницький практикум по вегетативному розмноженню рослин, але це не так. Хочу
вам запропонувати нову форму звітності за проведену роботу. Що це означає ???
Нижче , для кожного класу окремо
( 6-А та 6-Б) буде представлена робоча область, де ви повинні будете подати
інформацію у вигляді фотозвіту.
Що для цього потрібно:
1. Натиснути в робочій області на ДОДАТИ СТОВБЕЦЬ
2. Після цього у вас з'явиться невелике поле для запису, де ви повинні написати :
* своє Прізвище та ім'я (натиснути зберегти)
*натиснути на ПЛЮС та вказати назву рослини, яку ви
вегетативно розмножували
* та додати фото вашої роботи.
(як приклад , я зробила вам ЗРАЗОК)
От і все )) ПОЇХАЛИ!!!
ВИЩІ СПОРОВІ РОСЛИНИ
13.03-Мохи - параграф 39 опрацювати, зробити короткий конспект по будові мохів. Виконайте завдання на ст177.
Контрольну роботу №2 можна пройти у вигляді тестування на платформі
"На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 417641
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
08.04 (26.03)- Рослинні угруповання. Практична робота " Вибір видів кімнатних рослин для вирощування в певних умовах". (прочитати параграф 46, зробити короткий конспект. практична робота на ст 210 - зробити в зошит)
Допомога для практичної роботи -ТУТ
10.04 (07.04) -Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини.
Зробити самостійно конспект переглянувши ПРЕЗЕНТАЦІЮ та відео
ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
"Значення рослин в природі та в житті людини."
_________________________________________________
Допомога для практичної роботи -ТУТ
Практична робота №4
Тема: Вибір видів
кімнатних рослин для вирощування в певних умовах.
Мета: навчитися визначати
умови, сприятливі для утримання кімнатних рослин різних екологічних груп.
Обладнання: живі рослини та картки із зображенням найпоширеніших кімнатних рослин (циперус, бегонія, бальзамін, пеларгонія, монстера, товстянка, зігокактус, хлорофітум )
Хід роботи:
1. Ознайомтесь з списком запропонованих рослин.
2. Систематизуйте їх
за такою схемою:
Вимоги до освітлення : світлолюбна чи ті невитривала; Вимоги до
вологи: вологолюбна чи посухостійка; Вимоги до температури повітря: теплолюбна
чи холодостійка; Способи розмноження: насінням, вегетативно, насінням і
вегетативно.
3. Заповніть таблицю:(для цього перейдіть за посиланням вище та відкриється документ з прикладами рослин) Виберіть з того документа будь які дві рослини для таблиці.
ДОГЛЯД ЗА КІМНАТНИМИ РОСЛИНАМИ
НАЗВА
РОСЛИНИ
|
ВИМОГИ
ДО ОСВІТЛЕННЯ
(світлолюбна чи тіневитривала)
|
ВИМОГИ
ДО ВОЛОГИ
(вологолюбна, посухостійка,
помірне зволоження)
|
ВИМОГИ ДО
ТЕМПЕРАТУРИ
ПОВІТРЯ
(теплолюбна чи
холодостійка)
|
СПОСОБИ РОЗМНОЖЕННЯ
(насінням, вегетативно)
|
1
|
||||
2
|
||||
3
|
Висновок:
1. Які кімнатні рослини невибагливі до освітлення?
2. Які кімнатні рослини вимагають високої
вологості повітря та ґрунту.
3. Які кімнатні рослини придатні для вирощування у вашій
класній кімнаті.
10.04 (07.04) -Значення рослин для існування життя на планеті Земля. Значення рослин для людини.
Зробити самостійно конспект переглянувши ПРЕЗЕНТАЦІЮ та відео
ПЕРЕГЛЯНУТИ ПРЕЗЕНТАЦІЮ
15.04(09.04) - Міні- проект.
"Значення рослин в природі та в житті людини."
Проект можна зробити у вигляді презентації, але не більше ніж 5 слайдів не включаючи титульний, а також у вигляді повідомлення .
Роботи надсилати на електронну скриньку
_________________________________________________
Шановні
шестикласники!!! 24.03
Може ви думали , що я забула про
дослідницький практикум по вегетативному розмноженню рослин, але це не так. Хочу
вам запропонувати нову форму звітності за проведену роботу. Що це означає ???
Нижче , для кожного класу окремо
( 6-А та 6-Б) буде представлена робоча область, де ви повинні будете подати
інформацію у вигляді фотозвіту.
Що для цього потрібно:
1. Натиснути в робочій області на ДОДАТИ СТОВБЕЦЬ
2. Після цього у вас з'явиться невелике поле для запису, де ви повинні написати :
* своє Прізвище та ім'я (натиснути зберегти)
*натиснути на ПЛЮС та вказати назву рослини, яку ви
вегетативно розмножували
* та додати фото вашої роботи.
(як приклад , я зробила вам ЗРАЗОК)
(як приклад , я зробила вам ЗРАЗОК)
От і все )) ПОЇХАЛИ!!!
ВИЩІ СПОРОВІ РОСЛИНИ
13.03-Мохи - параграф 39 опрацювати, зробити короткий конспект по будові мохів. Виконайте завдання на ст177.
18.03- Хвощі та плауни - параграф 40 опрацювати, зробити короткий конспект по будові. Виконайте завдання з таблицею на ст 181
13.03-Папороті - параграф 41 опрацювати, зробити короткий конспект по
будові. Виконайте завдання з таблицею на ст 185
Підсумковий
урок за темою " Вищі спорові рослини"
можна пройти у вигляді тестування на платформі
"На Урок":
"На Урок":
1 Для цього - перейти за
посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 682047
3. Ввести своє
прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
20.03-Голонасінні -пар 42 , короткий конспект, табл ст 189 зробити в зошит
Підсумковий урок за темою " Голонасінні" можна пройти у вигляді тестування на платформі
"На Урок":
"На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 785577
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
25.03-Покритонасінні-
- опрацювати
параграф 43,44, короткий конспект,
таблицю на ст 193 виконати в
зошит.
25.03-Екологічні групи рослин ( за
відношенням до світла, води, температури)
опрацювати параграф 45, зробити короткий конспект
Підсумковий урок за темою " Покритонасінні" можна пройти у вигляді тестування на платформі
"На Урок":
"На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 632105
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
26.03 -Практична робота№3
"Порівняння будови мохів, папоротей та
покритонасінних рослин"
На сторінці 209 виконати роботу в зошит, користуючись підручником та додатковою літературою
_______________________________________
Будова квітки
Чудові фрагменти: з чого починається життя в рослинному світі Переглянути ТУТ
ВОДОРОСТІ
ПОКРИТОНАСІННІ. ДВОДОЛЬНІ ТА ОДНОДОЛЬНІ ПОКРИТОНАСІННІ. Переглянути тут
А також, за допомогою відеофрагменту , потренуватися
визначати самостійно родини квіткових рослин ТУТ
Природоохоронні території України
Заповідник Асканія Нова
Немає коментарів:
Дописати коментар