Шановні учні 9 класу!!!
Енергетичний обмін
Обов'язково проходимо онлайн - тестування!!!
20.05 - Огляд традиційних біотехнологій. Основні генетичної та клітинної інженерії.
Опрацювати параграф 56, 57 зробити стислий конспект
14.05 - Поняття про селекцію. Опрацювати параграф 55. зробити стислий конспект
13.05- Введення в культуру рослин . Одомашнення тварин
опрацювати параграф 54, зробити стислий конспект
07.05-Біосфера як цілісна система. Захист та збереження біосфери.
Опрацювати параграф 52 ,53 зробити конспект
06.05 - Контрольна робота №2
Опрацювати параграф 56, 57 зробити стислий конспект
14.05 - Поняття про селекцію. Опрацювати параграф 55. зробити стислий конспект
13.05- Введення в культуру рослин . Одомашнення тварин
опрацювати параграф 54, зробити стислий конспект
07.05-Біосфера як цілісна система. Захист та збереження біосфери.
Опрацювати параграф 52 ,53 зробити конспект
Контрольну роботу №2 можна
пройти у вигляді тестування на платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу -407148
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
30.04- Стабільність екосистем та причини її порушення
опрацювати параграф 51, зробити короткий конспект в робочий зошит
29.04 - Біотичні, абіотичні та антропогенні фактори
опрацювати параграф 50, зробити короткий конспект в робочий зошит
22.04-Екосистема.
Різноманітність екосистем
параг 48 консп
23.04-Харчові
звязки, потоки енергії та колообіг речовин в екосистемах
Параграф 49 - конспект
Підсумковий урок за темою " Екосистема.
Різноманітність екосистем. Харчові зв’язки " можна пройти у вигляді тестування на
платформі
"На Урок":
1 Для цього - перейти за посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 556088
3. Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!.
08.04- Основи еволюційної філогенії та систематики
Читати параграф 45, зробити короткий конспект до робочого зошита.
систематичні одиниці з фото переписати собі в зошит
Підсумковий урок за темою " Основи
еволюційної філогенії та систематики" можна пройти у вигляді тестування на
платформі
"На Урок":
2. Ввести код
доступу - 509791
3.
Ввести своє прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!!
Виконуємо завдання!
09.04 -Неклітинні форми життя - віруси
Читати параграф 46, зробити короткий конспект до робочого зошита.
15.04- Основні групи організмів: бактерії, археї, еукаріоти
параграф 46 читати , зробити конспект до робочого зошита
16.04- Огляд основних еукаріотичних таксонів
параграф 47 читати , зробити короткий конспект до робочого зошита.
____________________________________________________________________
25.03-Етапи еволюції людини. короткий конспект
20.03 - Розвиток еволюційних поглядів. Роль палеонтології - параграф 42 опрацювати, зробити короткий конспект.
Підсумковий
урок за темою " Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна"
можна пройти у вигляді тестування на платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти за
посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 664943
3. Ввести своє
прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
19.03- Механізм
видоутворення- параграф 41 опрацювать, основні терміни записати в зошит.
Тема - Популяції
25.03-Етапи еволюції людини. короткий конспект
20.03 - Розвиток еволюційних поглядів. Роль палеонтології - параграф 42 опрацювати, зробити короткий конспект.
Підсумковий
урок за темою " Розвиток еволюційних поглядів. Теорія Ч. Дарвіна"
можна пройти у вигляді тестування на платформі "На Урок":
1 Для цього - перейти за
посиланням join.naurok.ua
2. Ввести код доступу - 664943
3. Ввести своє
прізвище та ім'я ;
4 . Вперед!!! Виконуємо завдання!
19.03- Механізм видоутворення- параграф 41 опрацювать, основні терміни записати в зошит.
Тема - Популяції
12.03 - Основні положення сучасної теорії еволюції. Еволюційні фактори - параграф 40 опрацювать, основні терміни записати в зошит.
Мутації
Спадковість та мінливість
Розгянути процес мітоза можна докладніше тут ПЕРЕГЛЯНУТИ
Розгянути процес мейоза можна докладніше тут ПЕРЕГЛЯНУТИ
Давайте разом спробуємо розглянути процес ФОТОСИНТЕЗА , який так необхідний рослинам
Давайте разом зробимо газету про видатних вчеих.
Хочу нагадати про домашнє завдання учням 9-Б класу
Підготуватися до підсумкової роботи -ст 149-151 підручника
" Генеалогічне дерево "
https://www.youtube.com/watch?v=k8dzn8uG_Dc - на цьому відео показано як можна це зробити. Бажаю вам успіху!!!
Немає коментарів:
Дописати коментар